saeedtag

دل نوشته ها مکانی برای آرامش

saeedtag

دل نوشته ها مکانی برای آرامش

جادوگر خوردنی، ضدعفونی کننده و باکتری کش را بشناسید


معجزه سرکه سفید در تمیز کردن خانه ..حتما بخوانید
سرکه سفید تمیزکننده‌ای ایده‌ال و قوی برای داشتن خانه و وسایلی پاکیزه است.کاری نیست که نتوان باسرکه انجام داد ،سرکه سفید جایگزین مطمئن و مناسبی برای مواد شیمیایی گران قیمت، سخت و مضر است.سرکه جزو قدیمی‌ترین موادی است که ۲۵۰۰ سال توسط بشر مورد مصرف قرار گرفته است. این ماده که با تبدیل الکل به اسید استیک حاصل می‌شود، جزو محصولات همه کاره و در خانه‌داری پرکاربرد است.سرکه سفید مناسب کسانی است که مایل به استفاده از مواد سمی و شیمیایی جهت نظافت در کنار کودک خود نیستند. برای این منظور، می توانید یک پیمانه آب و ¼ پیمانه سرکه سفید را داخل اسپری بریزید.و یا به روش های که در زیر توضیح داده شده عمل کنید،سرکه سفیدبه غیر از مصرف خوراکی و جایگزین معجزه کننده خوبی به جای مواد شوینده است.
تمیز کردن وسایل خانه با سرکه:
یک فنجان سرکه سفید را در لباسشویی یا ظرفشویی بریزید و ماشین را روشن کنید؛ این کار باعث می‌شود جرم‌های داخل ماشین از بین برود و ضدعفونی شود.
یک شیشه سرکه سقیدرا شب در سرویس‌های بهداشتی بریزید و بگذارید تا صبح بماند؛ تمام جرم سرویس‌ها را از بین می‌برد. همچنین ریختن نصف پیمانه جوش شیرین و نصف پیمانه سرکه در گرفتگی لوله فاضلاب، باعث باز شدن راه لوله می‌شود و از طرفی بوی بد را برطرف می‌کند. از این ۲ ماده هر چند هفته یکبار استفاده کنید.شاید هنگام اسپری کردن این مخلوط بوی بد آن شما را اذیت کند. اما خیالتان راحت باشد، این بو خیلی سریع می پرد و اثری از تندی آن باقی نمی ماند.

یک کاسه سرکه مخلوط با آب را در ماکروفر قرار دهید و ماکروفر را به مدت 5 دقیقه روشن کنید سپس با دستمال داخل آن را تمیز کنید؛ ماکروفر تمیز و ضدعفونی می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد