saeedtag

دل نوشته ها مکانی برای آرامش

saeedtag

دل نوشته ها مکانی برای آرامش

سخت نگیر

انقدر سخت نگیر مسافرِ من!

یݢ شب به خوابِ دخترکی بیا

کہ...

تمامِ دلخوشی هایش

" مجازی " است

قول میدهم...

به احترام ِ حضور زیبایت

تا ابــــــــــــــــــــد

از خواب

" بیدار " نشوم...

 

فصل عاشق

آنهایی که رنگ پریده پاییز را دوست ندارند        نمیدانند پاییز همان بهاریست که عاشق شده 

یه قلب داره...!!

حتی اگه کسی بهت بدی کرد بازم هیچ وقت قلبش رو نشکون...!!
چون فقط یه قلب داره...!!

بی نام

باز باران!

 نه نگویید با ترانه!

میسرایم این ترانه جور دیگر!

 باز باران بی ترانه دانه دانه...

 میخورد بر بام خانه... ...

یادم آید روز باران...!

پا به پای بغض سنگین، تلخ و غمگین...

دل شکسته...

اشک ریزان...

عاشقی سر خورده بودم...!

 میدریدم قلب خود را...

دور میگشتی تو از من با دو چشم خیس و گریان...

 میشنیدم از دل خود این نوای کودکانه...

پر بهانه...

 زود برگردی به خانه!!!

یادت آید هستی من...؟!

 آن دل تو جار میزد این ترانه...

باز باران...

بی ترانه...

زود برگردی به خانه..!

شاد باش!

شاد باش!نه یک روز که هزاران سال،

بگذار آواز شاد بودنت چنان در شهر بپیچد که 

روسیاه شوند آنان که

 بر سر غمگین کردنت شرط بسته اند...

لحظه‌ها

چای می‌نوشم و

 فکر می‌کنم آه 

اگر با یک حبه‌ی قند شیرین می‌شدند

 لحظه‌ها …!


بهرام بیضایی

خرد تا به زنان میرسد،

نامش مکر می شود

به مردان میرسد نام عقل میگیرد

درخواست توجه تا به زنان میرسد،

نامش حسادت می شود و

حسادت تا به مردان میرسد می شود غیرت!

شاد باش

شاد باش!نه یک روز که هزاران سال،

بگذار آواز شاد بودنت چنان در شهر بپیچد که 

روسیاه شوند آنان که

 بر سر غمگین کردنت شرط بسته اند...