saeedtag

دل نوشته ها مکانی برای آرامش

saeedtag

دل نوشته ها مکانی برای آرامش

جد‌‌ال «یلد‌‌ا» با د‌‌نیای مجازی | شهروند


یلدا را واقعی جشن بگیریم نه مجازی


ساکنان دنیای مجازی، دوشنبه‌شب به دنیای واقعی بازمی‌گردند تا یلدا را واقعی جشن بگیرند، نه مجازی. با نزدیک‌شدن به آخرین روز پاییز و جشن باستانی ایرانیان، پیامی در فضای مجازی دست به دست می‌شود تا ساکنان این دنیای غیرواقعی را به برگزاری واقعی جشن شب یلدا دعوت کند. در این پیام از تمامی ساکنان فضای مجازی خواسته شده است تا دوشنبه‌شب به این دنیا و زندگی مجازی استراحت بدهند، کاربران تلگرام در این پیام که از گروهی به گروه دیگر ارسال می‌شود، از همدیگر می‌خواهند «شب یلدا کمپینی راه بیندازیم که چند ساعت فضای مجازی را تعطیل کنیم.»

دست به دست‌کنندگان این پیام، در میان پیام‌های طنزی که در گروه‌های تلگرام منتشر می‌کنند، از اعضای گروه‌های مجازی که در آن حضور دارند، خواسته‌اند تا «دوشنبه‌شب از ساعت ١٩ تا ٢٤ شب از اینترنت استفاده نکنند و این پیام را برای دوستان و گروه‌هایی که در آن عضو هستند، ارسال کنند.»...

ساکنانِ دنیای مجازی، دوشنبه‌شب از ساعت ٧ تا ١٢ شب به دنیای واقعی باز می‌گردند. حداقل برای ساعاتی و به بهانه شبی که هدفش نزدیکی و تعامل خانواده‌ها با یکدیگر است، اینترنت و زندگی در دنیای مجازی تعطیل شود و ساکنان قدیمی زمین به دنیای واقعی بازگردند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد