saeedtag

دل نوشته ها مکانی برای آرامش

saeedtag

دل نوشته ها مکانی برای آرامش

الهی

الهی :
توهدفی ، من دنبال توام
تو معبودی ، من عبد توام
توعشقی ، من عاشق توام
تو نوری ، من شب پره توام
... تو بال باش ، من پرنده ام
تو ارباب باش ، من برده ام
تو همراه باش ، من رونده ام
تو ناز باشی ، من نیازم
تو آوازباشی ، من یه سازم
خدایا فقط باش ، که بی تومی بازم.
.
.
.
الهی امین
...
الهی :

 توهدفی ، من دنبال توام

 تو معبودی ، من عبد توام

 توعشقی ، من عاشق توام

 تو نوری ، من شب پره توام

 تو بال باش ، من پرنده ام

 تو ارباب باش ، من برده ام

 تو همراه باش ، من رونده ام

 تو ناز باشی ، من نیازم

 تو آوازباشی ، من یه سازم

 خدایا فقط باش ، که بی تومی بازم. 

.

.

.

الهی امین
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد