saeedtag

دل نوشته ها مکانی برای آرامش

saeedtag

دل نوشته ها مکانی برای آرامش

تمومش کن

امشب یه حال خاصی دارم...
.
یه بغض لعنتی توی گلوم جا خوش کرده ....
.
اما .... اما اشکهام آروم آروم روی گونه هام سر می خورن...
.
خسته ام ... داغونم...
.
این بلاتکلیفی و رنج و عذاب ... تاوان کدوم گناهمه ؟؟؟
.
خدایا !!!.
.
دیگه بس نیست؟؟؟؟
.
دیگه نمیتونم تظاهر کنم ...
.
به اندازه کافی تنبیه شدم !
.
تمومش کن ...همین !

:(
امشب یه حال خاصی دارم...
.
یه بغض لعنتی توی گلوم جا خوش کرده ....
.
اما .... اما اشکهام آروم آروم روی گونه هام سر می خورن...
.
خسته ام ... داغونم... 
.
این بلاتکلیفی و رنج و عذاب ... تاوان کدوم گناهمه ؟؟؟
.
خدایا !!!.
.
دیگه بس نیست؟؟؟؟
.
دیگه نمیتونم تظاهر کنم  ...
.
 به اندازه کافی تنبیه شدم !
.
تمومش کن ...همین !

:(

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد